Terug naar overzicht

Nieuw telefoonsysteem

Wij werken voorstaan met een nieuw systeem voor telefoonverkeer en communicatie. Hiermee willen wij u sneller en efficiënter helpen en de wachttijden aan de telefoon verkorten. De huidige telefoontijden 8.00-10.30uur blijven hetzelfde.

 

Wat verandert er?

U hoeft niet meer lang in de wacht te staan. U ontvangt een tijdstip waarop wij u terugbellen. Zo weet u precies wanneer u een telefoontje van ons kunt verwachten.

Liever toch aan de lijn blijven? Dat kan ook. De wachttijd is dan gelijk aan de tijd tot uw terugbelmoment. Als u kiest voor terugbellen, behoudt u uw plek in de wachtrij.

 

Hoe werkt het?

Wanneer u ons belt, hoort u een keuzemenu. U geeft aan waarvoor u belt en kiest daarna of u direct wilt blijven wachten of liever wordt teruggebeld. Kiest u voor terugbellen, dan plannen wij een belafspraak in.

Als u in de wachtrij blijft, hoort u uw plaats in de rij en de verwachte wachttijd.

 

Ook handig om te weten:

Sommige zaken kunt u ook regelen als wij gesloten zijn:

  • U kunt op elk moment een afspraak annuleren
  • U kunt 24 uur per dag een email sturen naar hoekstra@ezorg.nl

 

We begrijpen dat veranderingen even wennen kunnen zijn. Mocht u vragen hebben, dan helpen wij u graag.

Publicatiedatum: 14-10-2025