Nieuw telefoonsysteem
Wij werken voorstaan met een nieuw systeem voor telefoonverkeer en communicatie. Hiermee willen wij u sneller en efficiënter helpen en de wachttijden aan de telefoon verkorten. De huidige telefoontijden 8.00-10.30uur blijven hetzelfde.
Wat verandert er?
U hoeft niet meer lang in de wacht te staan. U ontvangt een tijdstip waarop wij u terugbellen. Zo weet u precies wanneer u een telefoontje van ons kunt verwachten.
Liever toch aan de lijn blijven? Dat kan ook. De wachttijd is dan gelijk aan de tijd tot uw terugbelmoment. Als u kiest voor terugbellen, behoudt u uw plek in de wachtrij.
Hoe werkt het?
Wanneer u ons belt, hoort u een keuzemenu. U geeft aan waarvoor u belt en kiest daarna of u direct wilt blijven wachten of liever wordt teruggebeld. Kiest u voor terugbellen, dan plannen wij een belafspraak in.
Als u in de wachtrij blijft, hoort u uw plaats in de rij en de verwachte wachttijd.
Ook handig om te weten:
Sommige zaken kunt u ook regelen als wij gesloten zijn:
- U kunt op elk moment een afspraak annuleren
- U kunt 24 uur per dag een email sturen naar hoekstra@ezorg.nl
We begrijpen dat veranderingen even wennen kunnen zijn. Mocht u vragen hebben, dan helpen wij u graag.
Publicatiedatum: 14-10-2025